środa, 2 listopada 2016

...i stało się! :) First Post !

Witam,

Mam na imię Agata i od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga , na którym mogłabym dzielić się z Wami moimi inspiracjami... i tak oto jestem! :)
Moją pasją są fotografia, moda, podróże oraz gotowanie. Uwielbiam Piłkę Nożna! Mam nadzieje ze moje posty przypadną Wam do gustu. Serdecznie Zapraszam i Pozdrawiam przyszłych obserwatorów ! :)
 
Agattii x


Hello,

My name is Agata and  I was thinking to create my own lifestyle blog to share all my inspirations with you... so here I am! :) My hobbies are photography, fashion, travel and cooking. I love Football! I hope you will enjoy while reading my posts.  Best wishes to my further fallowers ! :)

Agattii x





 









 See You soon !





2 komentarze:

  1. Agatko jak super że jesteś! Super że dołączyłaś do blogosfery, teraz już tylko mobilizacja siostrzyczek i do boju buźki www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Kochana ! Niebawem kolejny post :) xxx

    OdpowiedzUsuń